28 januar 2007


Byrjer med ei kjapp oppsummering av forrige blogspot. Eg gledde meg til å reise på ski. Det var ein fantastisk kveld. Einaste jente som eg var, så hadde eg nok med å henge på og kjenne på prestasjonspresset. Ei oppfordring til alle jenter som les denne bloggen, spesielt Christine. Bli med meg på ski! Men ja. Kvelden starta med to gode fall, resultatet av det eine ser de over. Har fått mi første antydning til blåauge. Og eg tykkjer det er heise tøft! Ein av gutta, lissom..


I helga har det vore Impuls her i Trondheim. Laurdagskvelden stod eg på stand for KRIK. Fole kjekt. Vil du bli KRIK-medlem? Sjekk krik.no. Elles som nemnt, så har eg jo fått meg kamera. Og det er fryktelig artig. Bileta vert tatt i fleng. Ovanfor kan de sjå Martin i gang med å teste curling-bordet som vi hadde på standen. Ein sikker hit. Og på biletet under testar eg kor god refleks det er i KRIK-frisbeen. (Skrivast det eigentleg slik?) Tykkjer det er ein ganske god refleks.

Marianne mi, var med som medarbeidar på Impuls. Godt jobba.


Ingen kommentarer: