06 mars 2007

Har i den siste tida vore sjuk. Influensaen knakk meg ikkje, men omgangssjuka gjorde. Difor har det vore dårleg med oppdateringar på bloggen, i tillegg til dårleg med kontakt med omverda. Men eg er tilbake. Sjølv om eg no snart legg ut på ei 10-dagars reise med retning, hovudstaden og Sagavoll. Det skal verte flott! Gleder meg stort til bl.a. Volleyball-treffet på Sagavoll. "Vi skal slå, vi skal flå dei, vi skal lage ketchup av dei! Yeah!" Dette vart eigentleg eit innlegg utan mål og meining, anna enn at eg ville poste eit bilete frå Rotvoll-revyen som eg såg for ikkje lenge sidan. Der hadde dei eit innslag der diverse vanlege studentmiddagar stod på menyen (tog du 'an?). Og sidan eg har vore sjuk hadde eg faktisk pizza til middag tre dagar i førre veke. Slå den du! Ha ein fortreffeleg kveld. Eg skal spele volleyball på KRIK. Og deretter sosialisere meg! Sjåast kanskje der?

3 kommentarer:

Lina sa...

Off- godt du er bedre! Fikk den herlige omgangssjuka jeg å, fy søren å utslått en blir. Men du: nå begynner jeg savne deg litt, tid til et treff før du reiser langstrakt?

Jan Tore sa...

Godt formen er bedre! For til helga er det VOLLEYBALLTREFF!!! Gleder meg stort! Da ses vi til freddan!!

Marianne sa...

Sommerjobb: driver å søker litt rundt. Vil ha en kul jobb. Skal kanskje jobbe på fisketorget i Bergen...
Afrika: alle jeg kjenner er i Afrika for tiden. Så mange tanker har gått til de som er der nede.
Jeg trodde du skulle til ØSTEn som India jeg...:p litt dum det er jeg =) Men du er snill =)
Planer for mandag da?