14 desember 2007

14. desember: Ikkje ein gong oddetalsdag. Men idag er det akkurat ei veke sidan sist eg posta. på tide med ny post. Mykje har skjedd sidan sist. I går t.d. bakte eg julekaker saman med Lina, Hilde-Lise og Mali, og Reidun. Kjempekoseleg! Denne veka har og for det meste gått med til ex.phil-lesing. Har lest saman med Marianne. Og eg har kost meg! I morga er den store ex.phil-eksamensdagen. For sikkertheits skuld er eg ikkje klarert for å få gå opp til eksamen. Av ein eller annan merkelig grunn er eg ikkje registrert med to godkjente øvingar. Det er jo litt rart sidan eg faktisk har gjort begge to og fått dei godkjent. Så eg håpar på at eg får ta eksamen likevel. Eksamenskontoret sa det skulle gå greit. Jaja. Elles så reiser eg heim på mandag. Det skal verte deilig! Men før det er det julehandel, julekortlaging og diverse pakking. Om litt, når Hans Jakob er ferdig med psykologieksamen reiser vi på julehandel. Det vert kjekt! :) Ha ein flott dag alle saman. Kanskje kjem det ei oppdatering til?

1 kommentar:

Monika S. Nyhagen sa...

hoho, ble helt sjokkert da jeg så flere oppdateringer. falt paff tilbake i sengen. artig opplevelse. regner med at vi treffes mellom bokhyllene på dragvoll neste år :D