22 november 2006

Lita kjapp oppdatering frå livet mitt. Kanskje interessant, evt ikkje.. Uansett. Akkurat no sit eg på eit lite rom på Rotvoll, Stille Lesested står det på døra. Her er ingen andre, og sjølv om det berre er meg her er det ikkje akkurat stille. Eg skriv eksamensoppgåve, syng høgt til Siter Act 2, og kosar meg glugg i hjel. Livet er mykje lettare enn i forgårs då eg trudde at vi seriøst kom til å stryke på oppgåva. No ser eg lettare på det heile, og tenkjer at døvekyrkja sanneleg er interessann! :)

Dette er dama si det - Mi store heltinne over fleire år

Elles var det siste kursdag i swing i går. Eg gler meg til fredag, som ei prinsesse gler seg til sitt første ball. Trur det blir knall, og at ballkortet mitt forhåpentlegvis ikkje vert tomt :p

2 kommentarer:

Jan Tore sa...

Godt å høre at det ikke har blitt stille rundt deg! Det hadde vært kjipt det:)
Lykke til med eksamensjobbing. Begynner å nærme seg for noen og en hver... Men blir sykt deilig å bli ferdig!! Gleder meg til jul!! Tur til Oslo før jul?

Marte sa...

Hei elisabeth - aa tusn takk:D
Saa kosli at du huska, d betyr mye for me:D
Maa si at e ikke visste om Simen. e huska du fortalte for lenge sidn at d va komplikasjona ve fodselen... E skreiv oppgave om doman-metoden i faget menneskerettigheter i andreklasse, saa e vet ganske mye om metoden, aa e vet at d funka!! Du maa si til dei at e tenke paa dei aa ber for dei!!
Ja, haape du har d bra, Elisabeth! Lykke til me skriving av oppgave:)

STOR klem fra Marte;)