03 mai 2007

Sit no i senga til Hans Jakob. Han er ikkje her. Eg ventar. Ventar på at han skal verte ferdig på fotballtrening. Eg er tidlig ute, har nett vore på visning. Fattar ikkje at det kan vere mogleg. Eg og Solveig, og sikkert 10 sambuarpar. Leiligheita var ikkje rydda. Fryktelig rotete, dyr og upraktisk. Det einaste som ein hadde betalt for var beliggenhet.. Jaja. Det er forhåpentlegvis fleire fisk i sjøen. I morgon reiser eg til Oslo. Hanna har bursdag i morgon, difor tenkte eg at det var på sin plass å ta turen. Eg skal vitje Sagavoll-vener og vere med Marianne, søstra mi. Eigentleg er dette ein ganske kjedelig, etterkvart ganske lang og lite interessant bloggpost.

Dette har skjedd i det siste i livet mitt:
- eg har bestemt meg for å bu i Trondheim til hauste
- eg skal ta ein bachelor i språklig kommunikasjon på dragvoll
- eg har vore fryktelig sliten
- har levert eksamen og siste obligatoriske oppgåve

Elles har eg vore mykje med Hans Jakob. Det er kjekt!

Framover har eg ikkje så mange planar, anna enn å:
- jobbe meg fram mot eksamen
- trene litt igjen
- få overskot
- planlegge tur til afrika til sommaren, det nærmar seg med stormskritt
- stå på eksamen og få ein god karakter!


Bloggoppdatering kjem og går med humøret. Enkelte dagar er det fryktelig kjekt å oppdatere. Andre dagar gidd eg ikkje.
Ha ein god dag!

Ingen kommentarer: