10 oktober 2006

Blogg. Ordet gir mej mykje å tenke på. Et ord som he florert i avisene i det siste. Og no sitt ej her, i t(e)-kroken vår på kjøkkenet i Trondheim, med min egen blogg på fanget. Merkelig det der. Men ja, ej e i gang. Blogg. Min egen blogg. He kost mej i det siste med surfing på nettet, finn stadig nye bloggera, og he nok en gang slått fast at kristen-Norge ikkje e stort. Dei fleste kjenne kvarandre, og begynne en å følge lenkene på en blogg kan en med ganske stor sannsynlighet ende der en starta. Men ja. Ej e igang. Det her e min blogg. Kos dykk!

2 kommentarer:

Jan Tore sa...

Se det... Gratulerer med blogg! Fikk første kommentaren også! Ikke verst:)
Gleder meg til å følge med..!

Lillian sa...

Konge Elisabeth! Glede meg te å sjå ka du tar føre deg i bartebyen der nord! Snart sagatreff!;)