30 oktober 2006

I samband med at M.E.G. i år vart vinnar av årets KRIK-cup i Trondheim, har vinnarlaget, som bestod av, Ingrid, Ingeborg, Elise, Tonje, Marte, Britt og eg, hatt seiersmiddag i kveld. Vi vann nemlig ein ganske god sum pengar, takk til Henrik - sponsoransvarleg! Denne enorme summen resulterte i at vi på laurdag var på storshopping på Coop Obs! Herlig! Og i kveld var det tid for den o store middagen. Biff, med fløtegratinerte poteter, peppersaus og div grønnsaker stod på menyen. I tillegg til ein fantastisk fruktsalat med vaniljekesam til dessert. Noko anna enn den vanlege studentmiddagen. Sjå og nyt..


Ingrid - Fruktsalatansvarleg og husvert


Tonje og Ingeborg - Steikeansvarlege


Elise og Britt - Klar for dessert

4 kommentarer:

Oss to sa...

Så koselig!!
Jeg syntes dere fortjente å vinne!
Jeg har nettop vært på kor i Betania..var veldig koselig!
Ha en fin kveld videre!!
vi må ta oss en tur en dag snart! =)
Klem

erlend sa...

Gratulera so masse, Elisabeth! :)
Deg og fotball va ein sjelden, men tilsynelatande svært god kombinasjon. Snart begynne du kanskje å følga med på fotball på tv og sånn....hehe..
Me snakkas på fjorårstreffet til helga. Det blir konge!!!! :)


kos og klems frå sarkasmemannen

Møyfrid sa...

ÅÅÅÅ! Du kjenne Ingeborg! Så kjekt!
Passe meg ypperligt si æg lige dokke begge to =)

Astrid sa...

Gratulerer :D Biff høyrtes godt ut, det må eg seia!